BUKA LAMAN YANG DI SEKAT DENGAN ULTRASURF


Di sesetengah tempat, (contohnya di syarikat swasta atau kerajaan), selalunya pihak majikan menyekat laman laman tertentu untuk di lawati. Selalunya Facebook, youtube, tagged dan sebagainya.
Kalau sekatan itu satu atau dua saja tidak apalah, tapi kalau sekatan berdasarkan keyword, ini sangat mengganggu kita untuk mencari apa apa bahan di internet.
Jadi bagi mengatasi masalah ini, bolehlah kita menggunakan UltraSurf. Kita cuma perlu lancarkan UltraSurf, dan ia akan membuka satu Internet Explorer khas untuk anda melayari Internet.
Jika Kita ingin menggunakan UltraSurf dengan browser lain seperti Firefox, Chrome, atau Opera; anda cuma perlu menetapkan proxy bagi browser tersebut kepada – 127.0.0.1:9666
UltraSurf ini juga berguna sekiranya anda tidak dapat membuka laman web tertentu (blog di via.my contohnya) kerana menggunakan IP yang dikongsi (Celcom Broadband, DiGi Broadband, dsb) Selamat MENCUBA!
Dapatkan UltraSurf di sini.

1 Responses to BUKA LAMAN YANG DI SEKAT DENGAN ULTRASURF

  1. goodfood.ie berkata:

    I feel that is among the most vital info for me.
    And i’m glad reading your article. However should statement on few normal issues, The web site taste is perfect, the articles is really excellent : D. Just right job, cheers

Tinggalkan komen