‘Gempak Santai Harian Metro 2012’ di I City Shah Alam


Pertama sekali, saya nak ucapkan jutaan terima kasih kepada Harian Metro, kerana dah selalu bagi tiket percuma kepada pembacanya. Sebelum itu, tempat- tempat peranginan seperti laketown Resort, gambang water Park, genting highlands dan water world Melaka  pun pernah  dibuat oleh Harian Metro. Jadi kita berilah kredit pada akhbar ini….

Untuk mendapatkan tiket percuma, pembaca hendaklah menebus sekurang-kurangnya 15 keratan kepala akhbar untuk 2 tiket. Pengunjung memang terlalu ramai, sebab tiket yang diberi percuma itu melebihi 20 ribu hingga 50 ribu tiket mengikut tempat.

Pada 15 dan 16hb-Dec-2012 lalu,  Harian metro sekali lagi memberikan tiket percuma kepada pembacanya. Kali ini di water world I city shah alam. Sebanyak 20 ribu tiket di peruntukkan kali ini.  20 ribu tiket  ini dibahagikan kepada 2 hari iaitu 10 ribu untuk hari Sabtu dan 10 ribu untuk hari Ahad.

Karnival air yang dinamakan ‘Gempak Santai Harian Metro 2012’ itu telah menghimpunkan lebih 20 ribu pengunjung sebenarnya. Ini disebabkan ada juga  pengunjung yang membeli tiket di kaunter dengan harga RM45.00 untuk dewasa dan RM25.00 untuk kanak-kanak. Harga tiket ketika ini adalah promosi. Dan kebanyakkan pengunjung pula datang dari sekitar Kuala Lumpur dan Selangor.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Tinggalkan komen